Praca przy tworzeniu bibliotek dla firm zewnętrznych to jeden z głównych elementów naszej działalności.
Od 3 miesięcy pracujemy nad projektem zleconym przez międzynarodowego dystrybutora akcesoriów meblowych i oświetlenia. W ramach współpracy tworzymy biblioteki modeli 3D oraz materiały techniczne wybranych produktów znajdujących się w ofercie naszego klienta.
Od początku trwania projektu zamodelowaliśmy wiele komponentów o zróżnicowanej, często skomplikowanej budowie. Realizacja powierzonego zadania wymagała od nas odpowiedniego przygotowania środowiska pracy. W tym celu stworzyliśmy własny, innowacyjny i unikatowy system działania, na skojarzonych ze sobą plikach modeli, prezentacji i dokumnetacji, wykorzystujący w pełni możliwości między innymi reprezentacji oraz scen, jak również założyliśmy biblioteki elementów występujących wielokrotnie.
Poniżej przedstawiamy niektóre z efektów naszej pracy.
Warto wspomnieć, że dzięki ich różnorodności mamy możliwość wykorzystania niemal wszystkich metod tworzenia geometrii oferowanych przez program Autodesk Inventor.
W ramach projektu niejednokrotnie modelowaliśmy elementy, które na co dzień wiszą nad naszymi głowami, nawet te najprostsze.
Różnorodne modele potrafią zupełnie inaczej wyglądać w zależności od tego, w jakim środowisku się znajdują.
Często tworzenie ciekawej geometrii sprawiało nam frajdę, tym większą im więcej włożyliśmy w to własnej inwencji twórczej.
Czasem wydaje się, że im więcej kresek na rysunku tym lepiej wykonany jest cały model.
Oczywiście nie bylibyśmy sobą gdybyśmy mając tyle modeli nie zrobili z tego coś niecodziennego.
Pliki prezentacji są przez nas wykonywane aby mieć możliwość pokazywania rzutów w dokumentacji, które korzystają z jednego pliku i było to korzystniejsze niż tworzenie reprezentacji pozycji. Dzięki szczególnemu sposobowi pracy tworzymy dowolne rysunki korzystając z tylko jednego modelu.
Szczególnie dobry efekt wizualny otrzymujemy dzięki Inventor Studio i możliwe w animacji dynamiczne zbliżenia kamerą.
Po kilku chwilach zaprzęgnęliśmy do pracy rendering animacji… jednak to nie to. Może czas najwyższy zabrać się za Autodesk Fusion 360?
W wolnej chwili na pewno poprawimy jakość naszych realistycznych “zdjęć”, teraz jednak wracamy do naszego projektu i elementów oświetleniowych. Mamy nadzieję, że w przyszłości będzie nasz czekać więcej takich albo jeszcze bardziej ambitnych projektów, gdzie wylejemy naszą nieograniczoną twórczość na model 3D.
Korzystamy z Ciasteczek - kontynuując przeglądanie zgadzasz się z naszą polityką ich gromadzenia.OK
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.